Üzemeltető: Blogger.
RSS

Adventi naptárak

 
  
Még több ötlet, ha rákattintasz a bejegyzésre...
Néhány szöveges ötlet, aztán a képek :-)

Bogcimami: Egy nagy dobozt fogok "24 rekeszesíteni" vagy hogy mondjam, a meglepiket pedig kis rongyzsákokba teszem, vagy szaloncukor alakúra csomagolom, igazából nem is ezen részével vagyok gondban, hanem azzal hogy mik legyenek a meglepik.

Sityike: Idén arra gondoltam, hogy kis borítékok lesznek egy szép dobozban, azokban pedig iránymutatás, hogy az aktuális csoki merre található a lakásban.

gaborildikoja: teszek fel a falra jó nagy papírból kivágott fenyőfát és minden nap egy-egy csillagot ragaszthatnak fel rá, ehhez ki kell vágnom 24*3 csillagot, jó móka lesz, viszont tetszeni fog nekik, abban biztos vagyok

SugarCane: Van egy kedvenc visszaszámlálóm, és idén végre időben eszembe jutott (Azt hiszem valamelyik blogon olvastam-de sajnos már nem tudom hol :( )
Főleg Ikeás mérőszalaggal szoktam, de bármilyen centi feláldozható. A főbb dátumokhoz ragasztok karácsonyi matricákat, a többihez pedig apró rajzokat készítek (csillag, csengő, fenyő, kicsi rénszarvas fej...).
A centi végéhez pedig filcből egy magyalt szerettem volna, de inkább hasonlított egy denevérre, szóval idén picit átalakítom.
A centi végét egyébként egyszerűen hozzávarrtam, és eltakartam egy kicsi gombbal.


Szisszka: Zöld anyagból varrtam egy nagy fenyőfát, vatelinnel kibéleltem. A Zöld anyagra 24 db kis tépőzár darabot varrtam. Filcből pedig 24 db díszt készítettem, amiknek a hátulján szintén tépőzár van. Igy minden nap fel tudunk tenni 1-1 díszt a kis fájukra. :) Az adventi időszakban kapnak elég édességet úgyis!


fruzsy79: nállunk a csládban a bontogató kedvű gyerekek ellen bevált szokás, hogy a becsomagolt kis ajándékokat egy nagy szépen csomagolt dobozba teszük és átkötjük egy szalaggal amin két kis fülecske van amit bizony lakat zár. A kulcs pedig anyánál van!
Igy annyira nem mutatós ugyan a kalendárium de a vágyakozás, várakozás ami szrintem ezt az időszakot jellemzi az megteremthető! Bár a tinik ellen valószínű inkább vékonyka láncok kell beszerezni valamelyik barkács áruházból:D Ja és persze felénk huncut a lakat is csak akkor nyílik ha dalokkal, versekkel kedveskednek neki


Banyoc@: Igaz, nem tartalmaz ajándékot, sem csokit, semmit.... csak van, és nagyon szeretjük a Párommal.
Pár évvel ezelőtti praktikában volt, egy ház homlokzata ahol van 23 ablak, és egy szép nagy bejárat.
Keskeny karton dobozra van felragasztva a kiszínezett házfal, az ablakok ki vannak vágva. A dobozban egy rövid égősor van.
Advent előtt minden ablak csukva van. Az ablakok felett van egy kis karton lapocska amin a szám van, hogy hányadikán melyiket kell kinyitni:) Minden ablakba pausz papír van ragasztva, és ablakmatrica szerűen valamilyen karácsoni figura, szimbólum, jelkép van ráragasztva (toboz, csengő, csillag, fenyőág, ajándékcsomag, stb,stb) értelem szerűen a 6.-ai ablakban egy mosolygós mikulás van, és a 24.dik pedig az épület kétszárnyas ajtaja, ahol egy feldíszített karácsonyfa van.

kisbogár: Szóval egy kicsi hungarocell koszorút bevontam szép karácsonyi szalaggal. Majd megvarrtam a kis zsákokat, amik párosával lógnak egy szalag két végén. Ezek telnek meg mindenféle huncutsággal és vannak a koszorú alapra függesztve. Direkt vannak összekeverve a zsákok, így kicsit keresgélni kell köztük az aznapit. A számokat textilfestékkel festettem a zsákokra. Azért jobbak mint a készen kaphatók, mert amorf formájú dolgok is beleférnek.

reika:


mákati:


bogyoro
papírgurigákból

eszterlili:
Az adventi naptárat szintén ma fejeztem be.A dobozokat egy másik este csináltam, a szaloncukorpapírokat is(mind egész éves gyűjtés, a cukor tavaly karácsonyi, csak újságpapírral kitömve).Szerencsére találtam ezt a hosszú karót, mert eredetileg fakanálra szerettem volna, de az túl rövid lett.És persze későn vettem észre, hogy a 20-as számozás hiányzott, némi átvariálás után úgy döntöttem, hogy azutolsó más színű lesz, mert nem találtam meg a másik papírt.


Borcsamama:

sunshine06:

Nisa1980:

marcsux64:

merc:
az adventi meséink így lettek tálalva a gyerekszobában:)))


Oliva:


a1g1i1
Itt a tavalyelőtti SOS adventi naptárunk, későn észbekapóknak... 

Écus:

Tavasz68:


majkati szerzemény:

timi30:



Internetről:

Meg linkek:
http://gyermekszoba.blog.hu/2009/11/04/otletparade_adventi_kalendariumok


adventi girland, elkészítéshez kötésminták itt: http://data.hu/get/5656247/knitted_garland.zip





0 comments:

Megjegyzés küldése