Üzemeltető: Blogger.
RSS

Ajtódíszek

 
Még több ajtódísz a bejegyzésre kattintva


Bxbra alkotásai:
Lehet egyszínű vagy több, lehet egyféle nagyságú gömbökből, vagy vegyesen :-) kinek mi illik az otthonába :-)
Én egyébként asztalra tettem..

Mondjuk arra figyelni kell, hogy elég sok díszre lesz szükség, így gazdaságosabb nem óriás méretű koszorú alapot venni. 

Lehet hungarocellre is, de akkor sokkal több dísz kell, hogy ne látszódjon ki a fehér háttér.
Én fenyő koszorút vettem alapnak /csatoltam a képet, bár elég rossz minőségű/

A díszek kampós-akasztós részét le kell szedni, és sima ragasztópisztollyal tetszés szerint ráerősíteni a gömböket a koszorúra... és kész :-)




Borcsamama:

Majkati:

Oliva_:


Norka01:

lacane:


Nolee:

buburuza:


Rea73:

trixy0528:

Sityike alkotása:

Marcsux:

piripanna:


bogyoro:

ancsuti:


Neten találtak:



Kell hozzá karton, ragasztó, dió, aranyspray, fenyőtoboz, igazi vagy mű fenyőág, pár gyöngy, masni,  papírhópelyhek,angyalhaj. 


Elkészítés: http://nempiskota.blogspot.hu/2011/12/majdnem-gasztro.html

0 comments:

Megjegyzés küldése