Üzemeltető: Blogger.
RSS

Dekor a lakásban


Tovább is van még, a teljes bejegyzésben :)
Puszunty:
elkészítéséről lentebb láthatók linkek


Banyoc@:


Emke:

buburuza:

trixy:

borcsamama:

Sziga:


Madandy:

Écus:


georgina:

bogyoro:

merc:



Kell hozzá: világító akrilfesték /sok színben kapható/, befőttesüveg, na meg türelem az oldalak pöttyözéséhez

nem tudom hol lehet kapni ilyen kicsi dekor fenyőket, de az egyszerű üvegmosót is át lehet alakítani :-)  Ha fehérítőbe rakjuk, kiszívja fehérre, utána pedig lehet színre festeni, csillámporozni, díszíteni.. 

Vagy akár így: Néhány hete raktátok ezt ki, és alatta nagy elmélkedés ment, hogy mégis hogy lehetne elkészíteni. Megcsináltam, és gondoltam kirakom. 5 kanál cukorhoz tettem egy deci vizet, kb addig főztem, amíg a szemcsék teljesen eltűntek. Aztán csináltam egy kúpot papírból, betekertem alufóliával(Fontos, mert különben úgy ráragad, hogy feltépi a papírt!), majd fogtram a fonalat, belemártottama cukorszirupba, és körbetekertem a formát. Kb 2-3 óra múlva, amikor már nem ragadt annyira, de még formázható volt, lefejtettem alóla a fóliát, és visszaraktam a formára éjszakára. És reggelre ilyen lett :) Szépen megkeményedett, fejbe lehetne vele vágni a betörőt. Már csak a díszek hiányoznak róla:)



Elkészítésre tipp: A ragasztópisztolyból a ragasztót előbb a tobozra tegyétek, aztán a hungarocell gömbre tehetitek a tobozt. Ellenkező esetben a hungarocell gömbön csak egy kis lyuk keletkezik és nem lehet ráragasztani. Érdemes a tobozokat az alsókör pikkelynél dróttal körbe tekerni, megcsavarás után egy kis lábat kaptok, ezt aztán kedvetekre szurkálhatjátok a hungarocellbe, vagy éppen a szalma koszorú alapba.

0 comments:

Megjegyzés küldése