Üzemeltető: Blogger.
RSS

Hidegtálak

fűszeres sajtgolyók: 25 deka krémsajt, 10 deka vaj, 30 deka reszelt trappista, 2 ek tejföl, só, bors, petrezselyemzöld, snidling ezeket összegyúrod sűrű masszává, golyókat formálsz és pirospaprikában, petrezselyemben vagy valamilyen magban megforgatod (a recept vega barátnőmtől van, én még nem kóstoltam, de nála rendszeres vendégváró)

egyszerű, de nagyszerű: virsli pongyolában: 1 csomag mélyhűtött leveles tészta,5 pár virsli, 1 tojás. Megfőzzük a virsliket. A levelestésztát kiolvadva kinyújtjuk 1 cm vastagra, 10 csíkra vágjuk. A csíkokba betekerjük a virslit. Kivajazott tepsibe (nekem teflonos sütőpapírom van, arra szoktam tenni) tesszük, tetejét sózott felvert tojással megkenjük. Forró sütőben pirosra sütjük. Ez hidegen és melegen is fincsi hmmm

töltött paradicsom: 4 nagy paradicsomot "megskalpolunk" , belsejét kikaparjuk, papírtörlővel kiitatjuk a levét. Az aljára óvatosan talpat vágunk( nem kell, ha így is megáll). Sóval, borssal fűszerezzük. Beleütünk1-1 tojást. Tetejére reszelt sajtot, újhagymát, pici vajat teszünk. Sütőben kb 20-30 perc alatt megsütjük.friss petrezselymet lehet még rászórni.

Hidegtálhoz szerintem nagyon szuper a mini húsgolyó, töltött tojás, esetleg quiche, sajtgolyó, mindenféle saláták.
Sityike műve:



Andikonyhán vannak a következők:
http://andi1976.gportal.hu/

Internetről:

0 comments:

Megjegyzés küldése