Üzemeltető: Blogger.
RSS

Mindenféle karácsonyfadísz

Mindenféle karácsonyfadísz, ami nem filc :-)

maria_vargane gömbjei:


lacane:
Patchwork gömbjei
Én egy videóról koppintottam. 
Patchwork gömb néven kerestem. Ott megmutatja a technikáját. Kisebb ügyetlenkedés után belejöttem. 
Elképzelem a mintát, ceruzával berajzolom hogy egyforma legyen, mérek!
Aztán tapétavágóval bevágom a vonal mentén. Anyagot vágok, a tapétavágó nem éles oldalával belesimítom az anyagot a vágatba. Sima, ránc nélküli legyen! Nem nehéz!
A felesleget éles kisollóval levágom, a vágatot eltakarom szalaggal, amit gombostűvel rögzítek. Pár flitter vagy gyöngy, masni és kész!
Érdemes kipróbálni. Hamar megvan, mutatós, variálható.


Angela30:

liventa:

Marcsux:

http://www.youtube.com/watch?v=ZiZYx1c5HDw
 http://www.youtube.com/watch?v=zfTGpTVyOp0
 http://www.youtube.com/watch?v=WQYIM8eX6RQ

a1g1i1:


Babrada:


Csillus88:

Zumike02:

FarkasÁgi:


Reni007:


Madandy:

Borcsamama:
Szalvétaangyalok - A szalvéta angyal nagyon egyszerű. A feje Ferrero Rocher csoki, vagy arany fóliával bevont dió is lehet.
 A szárnya méteráru boltban kapható vékonyabb fajta vatelin megvasalva - ruhán kersztül- , hogy legyen tartása.  A kiszabott szárnyra két nyilást vágtam a felső harmadán, a közepétől kb. fél-fél centire, ebbe fűztem az arany zsinórt. 
A teste szalvéta, amit téglalap alakúra nyitottam, majd harmonikaszerűen meghajtogattam. 
A fejre tettem a szalvétát, a szárny zsinórjával a nyakánál körbe kötöttem és már kész is.
Textilből is megcsináltam, szerintem az is szép.


piripanna:
karácsonyfadísz egyszerű műanyag golyóból festve,szalvétázva

Sil78:

alméejane:


ljanka:


Buburuza:
"Illatos villanykörte" (szerény személyem nevezi így ) 
1. villanykörtét ragasztózni
2. illatos fűszereket stb (csillagánizs, fahéj, szegszűszeg, kávé stb.) mozsárban összetöröm, forró serpenyőben szárazon átpirítom (így jobban kijön az illatunk) és ebbe hempergetem meg a villanykörtéket



Internetről:









Tipp, hogy hogyan készülhet:
Szerintem gerezdekre bevagdossák az egész narancsok héját, kiszedik gerezdenként belőle a narancsot, úgy hogy a héja egyben maradjon és felakasztva szárítják, talán konvektor/radiátor felett... 
Tipp2:
Szerintem szilikonzselé/silicagél/ben szárítják, ez egy só szerű anyag, a pontos használatát nem ismerem
Szépen bevagdossák, kihajtják a cikkeket és utána a szilikonzselébe rakva formára szárítják. Egyszer láttam egy ismeretterjesztő filmben.
Tipp:

ami kell hozzá:
- hungarocell gömbök
- gombostű
- dekorációhoz gomb, virágdísz, selyemszalag.... vagy ami megtetszik 
szuper egyszerű  csak tele kell szurkálni, vagy anyaggal bevonni, ragasztani ésssss kész is!! 
  

Villanykörtéből:


A fentebbi 3 dísz elkészítése itt látható: http://www.marmalade.hu/haztartas/oldal-1/cikk/karacsonyfadiszek-sajat-kezuleg

Elkészítése: http://www.thebeadsknees.co.uk/jewelleryprojects/christmasicicle.php

0 comments:

Megjegyzés küldése